|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10407
|
Назва: | Гендерно чутливе освітнє середовище як педагогічна умова використання гендерного підходу в початковій освіті |
Автори: | Павлущенко, Н.М. |
Ключові слова: | освітнє середовище гендерний підхід в навчанні початкова освіта освіта України навчальне середовище школяр молодший шкільний вік |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз науково-методичної, соціально-психологічної та педагогічної
літератури формує уявлення про сучасний стан розробленості питання введення
гендерної складової у навчання і виховання дітей та учнівської молоді. Методологічні проблеми гендерної педагогіки висвітлені в працях О. Вороніної, В. Гайденко, Г. Гарфінкеля, Е. Гоффмана, В. Кравця, Л. Штильової. Питання введення гендерної складової в освіту досліджували Ш. Берн, Т. Говорун, О. Кікінежді, І. Кон, О. Ярська-Смирнова та ін. Впровадження
гендерного підходу у вихованні підлітків та старшокласників вивчали С.
Вихор, Л. Ковальчук, Л. Яценко та ін. Гендерне виховання студентської молоді
та професійної підготовки майбутніх фахівців є предметом наукових пошуків
І. Іванової, І. Мунтяна, О. Цокур. Питання сучасних гендерних досліджень у
педагогіці вивчали Л. Булатова, Я. Кічук, О. Луценко, А. Мітрофанова та інші
науковці. |
Опис: | Павлущенко Н. М. Гендерно чутливе освітнє середовище як педагогічна умова використання гендерного підходу в початковій освіті / Н. М. Павлущенко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики
сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) /
Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 23-26. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10407 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|