DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2012(54) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/992

Назва: Науково-практичний потенціал у педагогічних системах Марціана Капелли, Алкуїна Йоркського та П’єра Абеляра
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: науково-практичний потенціал
педагогічні системи
технологічний компонент духовно-моральної парадигми
місце діалектики у вільних мистецтвах
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано науковий потенціал діалектики в середньовічній системі тривіуму та квадріуму його головний продукт - високу логічно-мовленнєву культуру випускників кафедрально-єпископальних шкіл.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/992
Розташовується у зібраннях:2012(54)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsebry.pdf227,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок