DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919
|
Название: | Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу |
Авторы: | Супрун, М.О. |
Ключевые слова: | Кобильченко В. В. порушення зору молодші школярі педагогічна підтримка психологічна підтримка |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Кобильченко В.В. Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору: монографія /
В.В. Кобильченко; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – Полтава : ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2017. – 367 с. У монографії висвітлюються проблеми позитивного функціонування та особистісного благополуччя молодших школярів із порушеннями зору. Розкрито
теоретико-методологічні та теоретико-методичні основи психолого-педагогічного супроводу як інтегративної технології; розглянуто загальні теоретичні
аспекти супроводу; розроблено його структурно-функціональну модель та концепції педагогічної підтримки й психологічної допомоги як складових психолого-педагогічного супроводу
молодших школярів з порушеннями зору. |
Описание: | Супрун М. О. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. О. Супрун // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 203-207. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919 |
Appears in Collections: | 2018(1)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|