DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919

Название: Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу
Авторы: Супрун, М.О.
Ключевые слова: Кобильченко В. В.
порушення зору
молодші школярі
педагогічна підтримка
психологічна підтримка
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Кобильченко В.В. Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору: монографія / В.В. Кобильченко; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – Полтава : ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2017. – 367 с. У монографії висвітлюються проблеми позитивного функціонування та особистісного благополуччя молодших школярів із порушеннями зору. Розкрито теоретико-методологічні та теоретико-методичні основи психолого-педагогічного супроводу як інтегративної технології; розглянуто загальні теоретичні аспекти супроводу; розроблено його структурно-функціональну модель та концепції педагогічної підтримки й психологічної допомоги як складових психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору.
Описание: Супрун М. О. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. О. Супрун // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 203-207.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919
Appears in Collections:2018(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18.pdf401,91 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback