DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919

Назва: Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу
Автори: Супрун, М.О.
Ключові слова: Кобильченко В. В.
порушення зору
молодші школярі
педагогічна підтримка
психологічна підтримка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Кобильченко В.В. Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору: монографія / В.В. Кобильченко; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – Полтава : ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2017. – 367 с. У монографії висвітлюються проблеми позитивного функціонування та особистісного благополуччя молодших школярів із порушеннями зору. Розкрито теоретико-методологічні та теоретико-методичні основи психолого-педагогічного супроводу як інтегративної технології; розглянуто загальні теоретичні аспекти супроводу; розроблено його структурно-функціональну модель та концепції педагогічної підтримки й психологічної допомоги як складових психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору.
Опис: Супрун М. О. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. О. Супрун // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 203-207.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919
Розташовується у зібраннях:2018(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf401,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок