DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9911
|
Назва: | Психологічні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів |
Автори: | Тесленко, М.М. Юдіна, Н.О. |
Ключові слова: | саморегуляція студент навчальна діяльність структура саморегуляції стиль саморегуляції навчально-професійна діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано теоретичні підходи до проблеми саморегуляції та її структури, представлені результати емпіричного
дослідження стилю саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів. Перетворення та вдосконалення внутрішніх компонентів структури навчальної діяльності є підґрунтям успішності
навчання студента, засвоєння ним загальних та спеціальних компетентностей, ефективності його подальшої професійної
діяльності. У цьому контексті функцію провідних характеристик особистості студента набувають здатність до самовизначення, самоактуалізації, самодетермінації, саморефлексії. |
Опис: | Тесленко М. М. Психологічні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів / М. М. Тесленко, Н. О. Юдіна // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 118-127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9911 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|