DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2017(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9874
|
Назва: | Типологія гротескних форм у творчості Е. Т. А. Гофмана й М. Булгакова («Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» і «Собаче серце») |
Автори: | Ніколенко, О.М. |
Ключові слова: | Гофман Е.Т.А. Булгаков М. гротеск романтизм модернізм гротескний світ мотив перетворення образ «двійники» поетика «дивного» |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнено визначення поняття «гротеск» і його провідних ознак: синтетизм, цілісність, різновекторність смислів, динамізм, моделювання і концептуальність, поетика «дивного». Гротеск здатен виявити приховану сутність явищ реальної дійсності, а також процеси людської психіки, свідомості й підсвідомості. Гротеск відкритий до різних смислів, що дозволяє його використовувати письменникам різних епох, напрямів, течій. Гротеск – історична категорія, яка видозмінюється й наповнюється різним змістом, виконує різні функції залежно від викликів часу.
Особливу увагу в статті приділено романтичному і модерністському гротеску, які представлені в творчості німецького письменника Е. Т. А. Гофмана і російського письменника М. Булгакова. У статті здійснено компаративний аналіз повістей «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» Е. Т. А. Гофмана й «Собаче серце» М. Булгакова. |
Опис: | Ніколенко О. М. Типологія гротескних форм у творчості Е. Т. А. Гофмана й М. Булгакова («Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» і «Собаче серце») / О. М. Ніколенко // Філологічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 27. – С. 5–13. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9874 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|