DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2018(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9847
|
Назва: | Екзистенціально-діалогічне прочитання роману "Собор" Олеся Гончара в старшій школі |
Автори: | Токмань, Г. |
Ключові слова: | Олесь Гончар роман "Собор" старша школа вивчення української літератури екзистенціалізм роман метод проекту духовні цінноіті проблематика твору |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена роману Олеся Гончара
«Собор». Дослідниця пропонує методику вивчення роману в середній школі. В основу методики покладено ідеї екзистенціалізму і діалогу. Авторка використовує
метод проекту. Учні досліджуватимуть проблематику, порушену в романі. Увагу сфокусовано на проблемах збереження духовних цінностей, пам’яток культури, історичної пам’яті. Дослідниця наголошує на актуальності роману О. Гончара. У програмі «Українська література: 10–11 класи: Рівень стандарту, академічний рівень» (2016), ухваленій МОН України, роман «Собор», як і «Людина і зброя», віднесені до рубрики «Додаткове (самостійне) читання» в 11 класі. Обидва твори є актуальними для українського
читача: точиться російсько-українська війна – українці воюють проти ворога, як і в романі «Людина і зброя»; нація потребує духовного очищення, єдності, відродження віковічних цінностей, про небезпеку забуття яких застерігає роман «Собор». |
Опис: | Токмань Г. Екзистенціально-діалогічне прочитання роману "Собор" Олеся Гончара в старшій школі / Г. Токмань // Рідний край : альм. Полтав. нац. пед. ун-ту / голов. ред. М. Степаненко. – Полтава, 2018. – №1 (38). - С. 132-136. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9847 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|