DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2018(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9847

Название: Екзистенціально-діалогічне прочитання роману "Собор" Олеся Гончара в старшій школі
Авторы: Токмань, Г.
Ключевые слова: Олесь Гончар
роман "Собор"
старша школа
вивчення української літератури
екзистенціалізм
роман
метод проекту
духовні цінноіті
проблематика твору
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена роману Олеся Гончара «Собор». Дослідниця пропонує методику вивчення роману в середній школі. В основу методики покладено ідеї екзистенціалізму і діалогу. Авторка використовує метод проекту. Учні досліджуватимуть проблематику, порушену в романі. Увагу сфокусовано на проблемах збереження духовних цінностей, пам’яток культури, історичної пам’яті. Дослідниця наголошує на актуальності роману О. Гончара. У програмі «Українська література: 10–11 класи: Рівень стандарту, академічний рівень» (2016), ухваленій МОН України, роман «Собор», як і «Людина і зброя», віднесені до рубрики «Додаткове (самостійне) читання» в 11 класі. Обидва твори є актуальними для українського читача: точиться російсько-українська війна – українці воюють проти ворога, як і в романі «Людина і зброя»; нація потребує духовного очищення, єдності, відродження віковічних цінностей, про небезпеку забуття яких застерігає роман «Собор».
Описание: Токмань Г. Екзистенціально-діалогічне прочитання роману "Собор" Олеся Гончара в старшій школі / Г. Токмань // Рідний край : альм. Полтав. нац. пед. ун-ту / голов. ред. М. Степаненко. – Полтава, 2018. – №1 (38). - С. 132-136.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9847
Appears in Collections:2018(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
30.pdf176,1 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback