DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2012(54) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/984

Назва: Андрагогічні засади використання освітньо-виховного потенціалу музеїв у професійній підготовці вчителів
Автори: Пусепліна, Н.М.
Ключові слова: андрагогіка
музейно-педагогічна діяльність
освітньо-виховний потенціал
професійна підготовка вчителя
музей
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему реалізації освітньо-виховного потенціалу музеїв у професійній підготовці вчителів на засадах андрагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/984
Розташовується у зібраннях:2012(54)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pusepl.pdf191,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок