|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції фізичного виховання і спорту >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9811
|
Назва: | Виховання ціннісного відношення студентів до здорового способу життя |
Автори: | Басюк, М. Літовченко, М. |
Ключові слова: | студенти виховання здоровий спосіб життя |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | З огляду на важливість порушеної проблеми, актуальним є впровадження в освітнє середовище вищого навчального закладу здоров’яформувальних і здоров’язберігальних методів, прийомів, технологій, метою яких є формування ціннісного відношення та позитивної мотивації до здорового способу життя, збереження та зміцнення здоров’я, оволодіння навичками ведення здорового способу життя.
Виховання ціннісного відношення до здорового способу життя розкриті в дослідженнях М. Алієва, Д. Афанасьєва, Б. Бутенка, О. Вакуленко, В. Видріна, Л. Волкова, М. Дудчак, Є.Захаріної, Р. Зеленського, С.Єрмакова, Л. Міхєєва, О.Свириденко, Л. Сергієнка, Н. Славіної, В. Стельникова, О. Худолія, Б. Шияна. Однак серед доступних нам дослідницьких матеріалів, на жаль, обмаль тих, що стосується мотиваційних пріоритетів юнаків і дівчат, що навчаються у ВНЗ. |
Опис: | Басюк М. Виховання ціннісного відношення студентів до здорового способу життя / М. Басюк, М. Літовченко // Сучасні тенденції фізичного виховання і спорту : матеріали регіонального науково-методичного семінару. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 29-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9811 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні тенденції фізичного виховання і спорту
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|