DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2017(26) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9792

Название: Собственные имена в цикле рассказов Джека Лондона «Смок Беллью»
Авторы: Тыминская, И.Н.
Тимінська, І.М.
Ключевые слова: оповідання
английська ономастика
американський антропонім
прізвисько
Джек Лондон
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню маловивченої теми функціонування антропонімів у творчості Джека Лондона. Авторка аналізує види власне англійських та американських антропонімів, особливості їхньої структури, трансформації, вживання та соціальної значущості в циклі оповідань «Smoke Bellew» («Смок Беллью»). У статті також досліджується специфіка антропонімів, що використовуються для називання тубільного населення Америки, проводяться паралелі із власними іменами білих американців-золотошукачів. Авторка доходить висновку, що власні імена в оповіданнях цього циклу не лише виконують притаманну всім власним іменам називну функцію, але й виступають додатковим засобом характеристики літературного героя, відіграють суттєву роль у розвитку сюжету художнього твору. Сюжетна значущість антропонімів обумовлена тим, що вони фіксують особливості відносин між персонажами, їхній соціальний статус, важливі зміни в поетичній біографії літературних героїв.
Описание: Тыминская И. Н. Собственные имена в цикле рассказов Джека Лондона «Смок Беллью» / И. Н. Тыминская // Філологічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 26. – С. 69–72.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9792
Appears in Collections:2017(26)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Tyminska.pdf346,32 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback