DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9767
|
Назва: | Організація педагогічної підтримки майбутніх вихователів у процесі навчання |
Автори: | Карапузова, І.В. Бурсова, С.С. |
Ключові слова: | педагогічна підтримка майбутні вихователі технологія студент викладач етапи технології труднощі навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито авторську технологію організації педагогічної підтримки майбутніх вихователів у процесі навчання, яка передбачає поетапну (підготовчий, діяльнісний та аналітичний етапи) взаємодію викладача і студента шляхом комплексного, цілеспрямованого поєднання способів та засобів організації процесу навчання, спрямованих на підвищення його ефективності (подолання труднощів) та досягнення запланованих результатів із обов’язковим забезпеченням сприятливих умов для всіх учасників педагогічного процесу. |
Опис: | Карапузова І. В. Організація педагогічної підтримки майбутніх вихователів у процесі навчання / І. В. Карапузова, С. С. Бурсова // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 162–171. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9767 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|