DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9763
|
Назва: | Філософсько-педагогічні виміри поняття комунікативної культури фахівців соціономічних професій |
Автори: | Руденко, Л.А. |
Ключові слова: | комунікативна культура спілкування комунікація міжособистісна взаємодія комунікаційна культура фахівці соціономічних професій професійна підготовка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | На основі філософського та психолого-педагогічного аналізу комунікативної культури як особливої системи типових за проявом емоційно-почуттєвих, раціональних і вольових поведінкових реакцій людини на конкретні соціально значущі умови її життєдіяльності, розмежовано поняття «спілкування» і «комунікація», «комунікативна культура» і «комунікаційна культура»; обґрунтовано сутність комуніка-тивної культури як особистісної характеристики фахівців соціономічних професій; у контексті їхньої професійної підготовки доведено, що комунікативна культура є необхідною умовою успішної реалізації особистості в професійній сфері. |
Опис: | Руденко Л. А. Філософсько-педагогічні виміри поняття комунікативної культури фахівців соціономічних професій / Л. А. Руденко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 134–146. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9763 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|