DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9741

Назва: Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців шляхом педагогічного проектування культурно-освітнього середовища закладів вищої освіти
Автори: Вишківська, В.Б.
Ключові слова: професіоналізм
індивідуальна організація освітнього процесу
професійна мобільність
компетентнісно орієнтована освіта
культурно-освітнє середовище
професійна компетентність
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема теоретичної розробки та впровадження компетентнісного підходу в освіту як однієї з умов розвитку сучасної національної вищої школи. Визначаються відмінності компетентнісно спрямованої освіти від традиційної; обґрунтовується необхідність створення культурно-освітнього середовища як важливої умови задоволення потреб студента в розвитку професійної компетентності. З’ясовуються основні характеристики культурно-освітнього середовища, визначається місце і роль у ньому суб’єктів навчальної діяльності.
Опис: Вишківська В. Б. Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців шляхом педагогічного проектування культурно-освітнього середовища закладів вищої освіти / В. Б. Вишківська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 172–180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9741
Розташовується у зібраннях:2018(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vyshkivska.pdf481,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок