DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9740

Название: Психологічна готовність майбутніх педагогів до соціально-педагогічної діяльності
Авторы: Гриньова, М.В.
Сайко, Н.О.
Ключевые слова: психологічна готовність
професійна свідомість
професійна придатність
професійна активність
професійна автономність
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується поняття «психологічна готовність», висвітлюється наукова позиція авторів щодо його пояснення, розкриваються основні компоненти психологічної готовності майбутніх педагогів до соціально-педагогічної діяльності, а саме: професійна свідомість, професійна придатність, професійна активність, професійна автономність. Обґрунтовується важливість їх формування в умовах євроінтеграції України. Розкривається зміст кожного компонента та різні наукові підходи щодо їх тлумачення. Доводиться думка, що сформованість перелічених компонентів сприятиме утворенню соціальної активності, мобільності, відкритості до знань, незалежності, стійкості до негативних впливів соціуму сучасного фахівця освітньої сфери.
Описание: Гриньова М. В. Психологічна готовність майбутніх педагогів до соціально-педагогічної діяльності / М. В. Гриньова, Н. О. Сайко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 160–171.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9740
Appears in Collections:2018(17)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Grynova.pdf657,93 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback