DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9740
|
Назва: | Психологічна готовність майбутніх педагогів до соціально-педагогічної діяльності |
Автори: | Гриньова, М.В. Сайко, Н.О. |
Ключові слова: | психологічна готовність професійна свідомість професійна придатність професійна активність професійна автономність |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується поняття «психологічна готовність», висвітлюється наукова позиція авторів щодо його пояснення, розкриваються основні компоненти психологічної готовності майбутніх педагогів до соціально-педагогічної діяльності, а саме: професійна свідомість, професійна придатність, професійна активність, професійна автономність. Обґрунтовується важливість їх формування в умовах євроінтеграції України. Розкривається зміст кожного компонента та різні наукові підходи щодо їх тлумачення. Доводиться думка, що сформованість перелічених компонентів сприятиме утворенню соціальної активності, мобільності, відкритості до знань, незалежності, стійкості до негативних впливів соціуму сучасного фахівця освітньої сфери. |
Опис: | Гриньова М. В. Психологічна готовність майбутніх педагогів до соціально-педагогічної діяльності / М. В. Гриньова, Н. О. Сайко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 160–171. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9740 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|