DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9739

Назва: The use of IKT in improving the effectiveness of the didactical process
Автори: Plaskura, P.
Ключові слова: learning tools
didactical process monitoring
smart learning environment
didactical analogy
simulation of didactical process
iнструменти навчання
дидактичний процес
монiторинг
iнтелектуальне навчальне середовище
дидактична аналогiя
симуляцiя дидактичного процессу
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): The article deals with the issue of monitoring the didactical process using the Quela didactical process management system. It uses the developed educational environment describing the didactical process by using differential equations. The equations are represented in the form of a network of connected elements describing the individual components of the didactical process. Process monitoring has been carried out by simulations of the above network. The description includes learning and forgetting phenomena. Examples of the application of developed techniques in real pedagogical situations are presented.
Опис: Plaskura P. The use of IKT in improving the effectiveness of the didactical process / P. Plaskura // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 152–159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9739
Розташовується у зібраннях:2018(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Plaskura.pdf674,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок