DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9736
|
Назва: | Конвергентність різних видів освіти студентів психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка |
Автори: | Сулаєва, Н.В. |
Ключові слова: | формальна освіта неформальна освіта мистецька освіта підготовка майбутніх учителів ключові компетентності компетентність студенти Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено основні аспекти поєднання формальної освіти студентів психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка із неформальною мистецькою освітою, яка надається в художньо-творчих колективах. Відзначено, що така конвергентність впливає на вдосконалення підготовки педагогів для Нової української школи. У статті схарактери-зовано складники ключових компетентностей, які вдосконалююся в умовах неформальної мистецької освіти: обізнаність та самовираження у сфері культури, соціальної та громадянської компетентності, спілкування державною мовою. Зазначено, що мистецько-освітня діяльність студентів у художньо-творчих колективах сприяє розвитку орієнтації майбутніх фахівців на потреби кожної особистості в освітньому процесі. |
Опис: | Сулаєва Н. В. Конвергентність різних видів освіти студентів психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка / Н. В. Сулаєва // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 119–127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9736 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|