DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(70) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9692

Назва: Аналіз стану готовності майбутніх педагогів трудового навчання до засвоєння норм організаційної компетентності
Автори: Гельжинська, Т.
Ключові слова: майбутні педагоги трудового навчання
майбутній вчитель
педагог
трудове навчання
організаційна діяльність
готовність
компетентність
організаційна компетентність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Показано, що проблема формування організаційної компетентності у майбутніх педагогів професійного (трудового) навчання представляє собою складний феномен і потребує його вивчення з різних позицій. Тому актуалізується проблема розкриття механізмів означеного феномену, яка потребує теоретичного аналізу критеріїв, які дозволяють оцінити рівень досліджуваного феномену. В роботі, в контексті проблеми формування організаційної компетентності у майбутніх педагогів професійного навчання та специфіки їх майбутньої професійної діяльності, уточнено сутність таких понять, як «показники», «критерії», «педагогічна діяльність», «організаційна діяльність», «компетенція», «компетентність», «організаційна компетентність». На основі проведеного аналізу дифеніцій, які розкривають зміст організаційних компетентностей майбутніх педагогів трудового навчання, виділені наступні взаємопов’язані компоненти в якості основних критеріїв рівня сформованості організаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання: мотиваційно-аксеологічний; когнітивний; комунікативно-діяльнісний; рефлексивний. Показано, що кожний з них розкривається системою емпіричних показників, що дозволяє судити про ступінь сформованості окремого компонента організаційної компетентності. Сукупність критеріїв відображає стан і зміну всіх основних компонентів організаційної компетентності. Представлений аналіз результатів опитування майбутніх педагогів трудового навчання, дозволив навести аналіз стану готовності майбутніх педагогів трудового навчання до засвоєння норм організаційної компетентності.
Опис: Гельжинська Т. Аналіз стану готовності майбутніх педагогів трудового навчання до засвоєння норм організаційної компетентності / Т. Гельжинська // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 70. – С. 51-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9692
Розташовується у зібраннях:2017(70)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Helzhynska.pdf288,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок