DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(70) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9684

Назва: Формування громадянської зрілості старшокласників засобами інноваційних педагогічних технологій
Автори: Цина, В.І.
Ключові слова: старшокласники
особистість
громадянська зрілість
інноваційні педагогічні технології
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито психолого-педагогічні засади розвитку громадянської зрілості старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. Охарактеризовано і систематизовано важливі складники громадянської зрілості старшокласника. Обґрунтовано педагогічні технологій забезпечення розвитку громадянської зрілості старшокласників у процесі навчання. Визначено структурні компоненти, критерії, показники та рівні розвитку громадянської зрілості учнів та апробовано методику їх діагностики. Розроблено та експериментально перевірено ефективність технологій розвитку громадянської зрілості старшокласників в освітньому просторі загальноосвітнього навчального закладу.
Опис: Цина В. І. Формування громадянської зрілості старшокласників засобами інноваційних педагогічних технологій / В. І. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 70. – С. 12-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9684
Розташовується у зібраннях:2017(70)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsyna.pdf298,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок