DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(70) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9684
|
Назва: | Формування громадянської зрілості старшокласників засобами інноваційних педагогічних технологій |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | старшокласники особистість громадянська зрілість інноваційні педагогічні технології |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито психолого-педагогічні засади розвитку громадянської зрілості старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. Охарактеризовано і систематизовано важливі складники громадянської зрілості старшокласника.
Обґрунтовано педагогічні технологій забезпечення розвитку громадянської зрілості старшокласників у процесі навчання. Визначено структурні компоненти, критерії, показники та рівні розвитку громадянської зрілості учнів та апробовано методику їх діагностики. Розроблено та експериментально перевірено ефективність технологій розвитку громадянської зрілості старшокласників в освітньому просторі загальноосвітнього навчального закладу. |
Опис: | Цина В. І. Формування громадянської зрілості старшокласників засобами інноваційних педагогічних технологій / В. І. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 70. – С. 12-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9684 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(70)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|