DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(70) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9682

Назва: INTERRELIGIOUS DIALOGUE AS THE PEDAGOGICAL RESPOND TO THE MIGRANT CRISIS
Автори: Patalon, M.
Dabrowski, S.
Ключові слова: migrant crisis
Religion
Islam
Christianity
interfaith dialogue
міграційна криза
релігія
іслам
християнство
міжконфесійний діалог
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): In the text authors explore some possibilities of the interfaith dialogue as a pedagogical approach to the migrant crisis. Different examples of learning from one another show the process of discoursive identity formation. Its elements may be used in social work and education in the sphere in between cultures.
Опис: Patalon M/ INTERRELIGIOUS DIALOGUE AS THE PEDAGOGICAL RESPOND TO THE MIGRANT CRISIS / M. Patalon, S. Dabrowski // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 70. – С. 3-7.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9682
Розташовується у зібраннях:2017(70)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Patalon.pdf265,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок