DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9600

Назва: Формування категорії природокористування в шкільному курсі "Екологія"
Автори: Шмалєй, С.В.
Щербина, Т.І.
Ключові слова: екологічна освіта
шкільний курс екології
природокористування
екологія
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Екологічна освіта - цілісне культурологічне явище, що об’єднує процеси навчання, виховання, розвитку особистості, спрямована на формування екологічної культури як складової системи національного і громадського виховання всіх верств населення України, екологізацію навчальних дисциплін та програм підготовки в навчальних закладах. Вирішення цих питань забезпечить формування цілісного екологічного світогляду, необхідного для прийняття екологічно обґрунтованих рішень щодо природокористування на рівні підприємств, галузей, регіонів, країни загалом.
Опис: Шмалєй С. В. Формування категорії природокористування в шкільному курсі "Екологія" / С. В. Шмалєй, Т. І. Щербина // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 232-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9600
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
157.pdf640,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок