DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9587

Назва: Актуалізація методичних концептів Homo Temporalis і Homo Heterochronicum в контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури
Автори: Федорець, В.М.
Ключові слова: вчитель фізичної культури
здоров'язберігаючі компетентності
Ноmо Heterohronicum
Homo temporalis
здоров’я дитини
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми розвитку цілісних уявлень як про темпоральні чинники і умови збереження здоров’я, так і про фактори його порушення з метою інтеграції зазначених знань у структуру здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури обумовлена системним впливом освітніх тенденцій, які тотально пересруктуровують темпоральну природу дитини. Вказані тенденції, що обумовлюють освітні метаморфози темпоральності дитини, є передумовою формування певних порушень здоров’я (в розумінні хвороб), які в процесі занять фізичною культурою можуть переходити з латентних (прихованих) форм у маніфестовані (проявлені). До таких «антитемпоральних» тенденцій відноситься раннє навчання, інтенсифікація навчання та його технізація і технологізація. Загалом зазначені освітні тенденції є співвідносними до соціокультурних напрямів розвитку сучасної технократичної та інформаційної цивілізації, в якій домінує лінійне уявлення про структурування часу та панує ідеологія його «прискорення» і «стиснення». Особливо важливим аспектом актуальності є питання не тільки збереження здоров’я, але й життя дітей, що значною мірою залежить від розуміння педагогом значимості і специфіки темпорального чинника.
Опис: Федорець В. М. Актуалізація методичних концептів Homo Temporalis і Homo Heterochronicum в контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. М. Федорець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 220-223.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9587
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
148.pdf240,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок