DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9587
|
Назва: | Актуалізація методичних концептів Homo Temporalis і Homo Heterochronicum в контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури |
Автори: | Федорець, В.М. |
Ключові слова: | вчитель фізичної культури здоров'язберігаючі компетентності Ноmо Heterohronicum Homo temporalis здоров’я дитини |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми розвитку цілісних уявлень як про темпоральні чинники і умови
збереження здоров’я, так і про фактори його порушення з метою інтеграції зазначених знань у структуру здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури обумовлена
системним впливом освітніх тенденцій, які тотально пересруктуровують темпоральну природу дитини. Вказані тенденції, що обумовлюють освітні метаморфози темпоральності дитини, є передумовою формування певних порушень здоров’я (в розумінні хвороб), які в процесі занять
фізичною культурою можуть переходити з латентних (прихованих) форм у маніфестовані (проявлені). До таких «антитемпоральних» тенденцій відноситься раннє навчання, інтенсифікація навчання та його технізація і технологізація.
Загалом зазначені освітні тенденції є співвідносними до соціокультурних напрямів розвитку сучасної технократичної та інформаційної цивілізації, в якій домінує лінійне уявлення про структурування часу та панує ідеологія його «прискорення» і «стиснення». Особливо важливим аспектом актуальності є питання не тільки збереження здоров’я, але й життя дітей, що значною мірою залежить від розуміння педагогом значимості і специфіки темпорального чинника. |
Опис: | Федорець В. М. Актуалізація методичних концептів Homo Temporalis і Homo Heterochronicum в контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. М. Федорець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 220-223. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9587 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|