DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9577
|
Назва: | Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій |
Автори: | Титаренко, В.М. |
Ключові слова: | навчання технологій вища педагогічна освіта освітня галузь «Технології» система освіти України майбутній учитель підготовка майбутніх вчителів вчитель трудового навчання |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування вищої педагогічної освіти України (зокрема системи підготовки учителів технологій) ґрунтується на засадах законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» та Національної стратегії розвитку освіти в України на 2012–2021 роки, яка проголосила освіту найважливішим ресурсом зміцнення авторитету і конкурентоспроможності держави на міжнародній арені, створення умов для самореалізації кожної особистості, а підготовку педагогічних працівників,
їх професійне вдосконалення - важливою умовою модернізації освіти. Основними завданнями навчання є: створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів у процесі їхньої загальноосвітньої підготовки; забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення
учнів, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією; формування загальнокультурної, соціальної, комунікативної, інформаційної, громадянської, технічної,
здоров’язбережувальної компетенцій учнів на допрофесійному рівні, спрямування молоді щодо майбутньої професійної діяльності;забезпечення наступно-перспективних зв’язків між загальною
середньою і професійною освітою відповідно до обраного профілю. |
Опис: | Титаренко В. М. Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій / В. М. Титаренко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 206-208. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9577 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|