DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9577

Назва: Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій
Автори: Титаренко, В.М.
Ключові слова: навчання технологій
вища педагогічна освіта
освітня галузь «Технології»
система освіти України
майбутній учитель
підготовка майбутніх вчителів
вчитель трудового навчання
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Реформування вищої педагогічної освіти України (зокрема системи підготовки учителів технологій) ґрунтується на засадах законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» та Національної стратегії розвитку освіти в України на 2012–2021 роки, яка проголосила освіту найважливішим ресурсом зміцнення авторитету і конкурентоспроможності держави на міжнародній арені, створення умов для самореалізації кожної особистості, а підготовку педагогічних працівників, їх професійне вдосконалення - важливою умовою модернізації освіти. Основними завданнями навчання є: створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів у процесі їхньої загальноосвітньої підготовки; забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення учнів, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією; формування загальнокультурної, соціальної, комунікативної, інформаційної, громадянської, технічної, здоров’язбережувальної компетенцій учнів на допрофесійному рівні, спрямування молоді щодо майбутньої професійної діяльності;забезпечення наступно-перспективних зв’язків між загальною середньою і професійною освітою відповідно до обраного профілю.
Опис: Титаренко В. М. Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій / В. М. Титаренко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 206-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9577
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
138.pdf235,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок