DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2012(54) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/956

Назва: Суб’єкт-суб’єктні відносини у педагогічному процесі загальноосвітньої і вищої школи
Автори: Бойко, А.М.
Ключові слова: суб’єкт-суб’єктні відносини
співтворчість
гуманний учитель
співробітництво
учень
освіта
виховання
теорія
практика
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На методолого-теоретичному й технологічному рівнях обґрунтовано феномен «суб'єкт-суб'єктні відносини» як педагогічну категорію і підґрунтя подальшого розвитку педагогічної теорії і практики Розкрито ретроспективу, сучасний стан, схарактеризовано актуальність і доцільність усебічного дослідження цього поняття. Виявлено структури механізми, рівні та засоби формування суб’єкт-суб’єктних відносин у педагогічному процесі загальноосвітньої й вищої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/956
Розташовується у зібраннях:2012(54)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Boyko.pdf231,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок