DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/951

Назва: Передумови вивчення педагогіки як навчального предмета в духовних академіях України (перша половина XX ст.)
Автори: Фазан, В.В.
Ключові слова: педагогіка
Святійший Синод
духовні Академії
вихованці
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто та з'ясовано основні передумови вивчення педагогіки як навчального предмета. Досліджено ситуацію, що склалася в духовних академіях України першої половини XX ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/951
Розташовується у зібраннях:2011(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fasan.pdf317,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок