DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9500
|
Назва: | Роль і значення лекції для розвитку наукового потенціалу студентів ВНЗ |
Автори: | Короткова, І.В. |
Ключові слова: | навчальний процес організація навчання методи навчання студент вища освіта |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Навчально-педагогічний процес у вищих навчальних закладах реалізується в рамках цілісної системи організаційних форм і методів навчання. Кожна організаційна форма навчання вирішує свої специфічні завдання формування фахівців, спирається на використання специфічних методів
організації праці викладачів і студентів, способів передачі і засвоєння знань. Особливістю вивчення хімії у ВНЗ є те, що цей процес має згорнутий характер. Значний обсяг теоретичного матеріалу необхідно вивчити за короткий час і за мінімальну кількість занять. Відсутність у студентів розуміння ролі хімічного знання створює психологічний бар’єр під час вивчення хімічних дисциплін у вищій школи. Окрім того, прослідковується тенденція останнього часу – студенти не мають елементарних навичок навчальної діяльності. Для подолання вказаних проблем підвищення рівня знань з хімії для студентів нехімічних спеціальностей ВНЗ використовуються такі форми організації навчального процесу: лекції; практичні та лабораторні заняття; самостійна робота
студентів; контроль знань студентів. |
Опис: | Короткова І. В. Роль і значення лекції для розвитку наукового потенціалу студентів ВНЗ / І. В. Короткова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9500 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|