DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9481
|
Назва: | Роль шкільного музею у формуванні громадянської свідомості учнів загальноосвітнього навчального закладу (на прикладі діяльності Музею Хліба Тростянецького навчально-виховного комплексу) |
Автори: | Зозуля, Т.О. |
Ключові слова: | Музей Хліба патріотичне виховання Тростянецький навчально-виховний комплекс шкільний музей краєзнавча освіта |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Шкільний музей виступає центром музейно-педагогічної та краєзнавчої роботи в школі, фахівці констатують, що він є унікальною точкою заломлення культури та освіти. Тільки музей надає емоційний, інформаційний вплив та може долучити учнів до матеріальних, культурних, духовних цінностей рідного краю. Осередком патріотичного виховання учнів Тростянецького навчально-виховного комплексу Полтавської районної ради виступає Музей Хліба. Його експозиція має чотири розділи, оформлені стендами та виставками натуральних експонатів. На стендах міститься ілюстраційний та інформаційний матеріал. У ньому постійно проводяться екскурсії, навчальні заняття, виховні заходи. Особливу зацікавленість учнів викликає виховна година „ Слово про хліб”, свято „Хліб - усьому голова”,
тематичний вечір „Найдорожчий за все золото на світі”,та інші. При шкільному музеї діє загін юних дослідників. Члени пошукової групи «Краєзнавець» займалися оформленням матеріалів про Голодомор 1932-1933 років у селах сільської ради. Зібрані
матеріали використовуються в роботі вчителями історії та класними керівниками. Також учні відвідували знаних майстрів, які мешкають на території Тростянецької сільської ради. |
Опис: | Зозуля Т. О. Роль шкільного музею у формуванні громадянської свідомості учнів загальноосвітнього навчального закладу (на прикладі діяльності Музею Хліба Тростянецького навчально-виховного комплексу) / Т. О. Зозуля // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 79-80. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9481 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|