DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9481

Назва: Роль шкільного музею у формуванні громадянської свідомості учнів загальноосвітнього навчального закладу (на прикладі діяльності Музею Хліба Тростянецького навчально-виховного комплексу)
Автори: Зозуля, Т.О.
Ключові слова: Музей Хліба
патріотичне виховання
Тростянецький навчально-виховний комплекс
шкільний музей
краєзнавча освіта
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Шкільний музей виступає центром музейно-педагогічної та краєзнавчої роботи в школі, фахівці констатують, що він є унікальною точкою заломлення культури та освіти. Тільки музей надає емоційний, інформаційний вплив та може долучити учнів до матеріальних, культурних, духовних цінностей рідного краю. Осередком патріотичного виховання учнів Тростянецького навчально-виховного комплексу Полтавської районної ради виступає Музей Хліба. Його експозиція має чотири розділи, оформлені стендами та виставками натуральних експонатів. На стендах міститься ілюстраційний та інформаційний матеріал. У ньому постійно проводяться екскурсії, навчальні заняття, виховні заходи. Особливу зацікавленість учнів викликає виховна година „ Слово про хліб”, свято „Хліб - усьому голова”, тематичний вечір „Найдорожчий за все золото на світі”,та інші. При шкільному музеї діє загін юних дослідників. Члени пошукової групи «Краєзнавець» займалися оформленням матеріалів про Голодомор 1932-1933 років у селах сільської ради. Зібрані матеріали використовуються в роботі вчителями історії та класними керівниками. Також учні відвідували знаних майстрів, які мешкають на території Тростянецької сільської ради.
Опис: Зозуля Т. О. Роль шкільного музею у формуванні громадянської свідомості учнів загальноосвітнього навчального закладу (на прикладі діяльності Музею Хліба Тростянецького навчально-виховного комплексу) / Т. О. Зозуля // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 79-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9481
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf226,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок