DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9469

Назва: Методи здоров'язбережувальної діяльності навчального закладу
Автори: Гриньова, В.С.
Ключові слова: метод соціальної діагностики
методи здоров'язбережувальної діяльності
метод соціальної профілактики
метод соціального контролю
методи навчання
навчальний заклад
педагогіка здоров'я
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Дослідження стану здоров’я студентської молоді у напрямку збереження і зміцнення здоров’я майбутніх фахівців свідчить про необхідність активної здоров'язберігаючої діяльності в навчально-виховному процесі ВНЗ. Проаналізувавши результати анкетування педагогів і студентів ПУЕТ зроблено висновки про те, що здоров’язбережувальна навчальна діяльність не відповідає сучасним вимогам повною мірою і має недостатній рівень, що зумовило необхідність проведення додаткової роботи для дослідження й апробації методів здоров’язбережувальної діяльності навчального закладу. Проведене під час констатувального експерименту анкетування його учасників (114) показало, що студенти мають недостатній рівень знань і вмінь, які окреслюють поняття здоров’язбережувальної грамотності (низький – 68% студентів, середній – 28%, недостатність знань із основ здоров’язбереження – 62%) і недостатню підготовку викладачів (22 респондента) до впровадження у навчальний процес методів здоров’язбережувальної діяльності навчального закладу. Водночас студенти мають очевидну позитивну установку (91 % опитаних) щодо використання здоров’язбережувальних методів.
Опис: Гриньова В. С. Методи здоров'язбережувальної діяльності навчального закладу / В. С. Гриньова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 62-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9469
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
36.pdf222,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок