DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9469
|
Назва: | Методи здоров'язбережувальної діяльності навчального закладу |
Автори: | Гриньова, В.С. |
Ключові слова: | метод соціальної діагностики методи здоров'язбережувальної діяльності метод соціальної профілактики метод соціального контролю методи навчання навчальний заклад педагогіка здоров'я |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження стану здоров’я студентської молоді у напрямку збереження і зміцнення
здоров’я майбутніх фахівців свідчить про необхідність активної здоров'язберігаючої діяльності в навчально-виховному процесі ВНЗ. Проаналізувавши результати анкетування педагогів і студентів ПУЕТ зроблено висновки про те, що здоров’язбережувальна навчальна діяльність не відповідає сучасним вимогам повною мірою і має недостатній рівень, що зумовило необхідність проведення додаткової роботи для дослідження й
апробації методів здоров’язбережувальної діяльності навчального закладу.
Проведене під час констатувального експерименту анкетування його учасників
(114) показало, що студенти мають недостатній рівень знань і вмінь, які окреслюють поняття здоров’язбережувальної грамотності (низький – 68% студентів, середній – 28%, недостатність знань
із основ здоров’язбереження – 62%) і недостатню підготовку викладачів (22 респондента) до впровадження у навчальний процес методів здоров’язбережувальної діяльності навчального закладу.
Водночас студенти мають очевидну позитивну установку (91 % опитаних) щодо використання здоров’язбережувальних методів. |
Опис: | Гриньова В. С. Методи здоров'язбережувальної діяльності навчального закладу / В. С. Гриньова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 62-63. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9469 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|