DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9461
|
Назва: | Концепт дистанційної освіти у сучасному освітньо-інформаційному просторі |
Автори: | Голінько, І.І. Коркін, В.В. |
Ключові слова: | дистанційна освіта дистанційне навчання blended learning форми навчання навчальний процес |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку з реформуванням освіти у вищих навчальних закладах активно розробляється
концепція дистанційної освіти, що передбачає розробку різних технологій, у тому числі технології змішаного навчання (blended learning). Нині нововведення та інновації, які характерні для будь-якої
професійної діяльності людини, стають предметом вивчення, аналізу та впровадження. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду
окремих викладачів і цілих колективів. Цей процес не може бути стихійним, він потребує управління. Поняття «інновація» означає нововведення, новизну, зміну; інновація як засіб і процес припускає введення чого-небудь нового. Відповідно до педагогічного процесу в професійній освіті
інновація означає введення нового в цілі, зміст, методи і форми навчання, організацію спільної діяльності викладачів і студентів. Одним з видів інновацій в організації професійної освіти є
введення дистанційного навчання. |
Опис: | Голінько І. І. Концепт дистанційної освіти у сучасному освітньо-інформаційному просторі / І. І. Голінько, В. В. Коркін // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 43-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9461 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|