DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/946
|
Назва: | Спільне і відмінне в духовно-моральній парадигмі ранньохристиянських наставників |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | інноваційна педагогіка ретретизм у педагогіці інституціоналізовані засоби середньовічної педагогіки реноваційна педагогіка духовно-моральна парадигма освіти раннього Середньовіччя |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано спільні та відмінні риси в освітніх моделях ранньохристиянських педагогів Західної Європи, обґрунтовано зміст реноваційної педагогіки VI - VIII ст., її місце в еволюції становлення західноєвропейської освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/946 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|