DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9444

Назва: Бінарні уроки - шлях реалізації інтегрованого навчання
Автори: Бенедіс, В.Г.
Ключові слова: бінарні уроки
інтегральні технології навчання
Полтавська спеціалізована школа-інтернат №1
сучасний урок
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Інтегральна технологія у навчанні реалізується такими шляхами: встановлення зв’язків між навчальними предметами; впровадження у навчально-виховний процес інтегрованих занять; включення у навчальні плани інтегрованих курсів, як обов’язкових, так і за вибором; проведення міжпредметних позакласних заходів. На практиці інтегральна технологія відображена в уроках: уроки з використанням міжпредметних зв’язків, бінарні уроки та інтегровані уроки. Бінарний урок – нестандартна форма навчання з реалізації міжпредметних зв’язків. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес учнів та формує в останніх креативну компетентність. Мета бінарного уроку - створити умови для вмотивованого, практичного застосування знань, навичок і умінь; дати можливість побачити результати своєї праці й одержати від них радість і задоволення.
Опис: Бенедіс В. Г. Бінарні уроки - шлях реалізації інтегрованого навчання / В. Г. Бенедіс // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 19-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9444
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf215,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок