DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9442

Назва: Психолого-соціальні основи іміджу вчителя як засобу виховання учнів
Автори: Барило, С.І.
Ключові слова: особистість
школяр
педагог
виховання учнів
вчитель
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Чим би не займалася людина, вона завжди викличе повагу людей, якщо він майстер своєї справи. Це справедливо не тільки тому, що дивитися на те, як людина красиво працює, завжди приємно. Справа не в ефектності, а в ефективності праці. Учитель, який не володіє методичним майстерністю, вчитель некваліфікований – це біда не одного якогось колективу, це біда всього суспільства. Перед школою постає завдання – виховати особистість. Ще К.Д. Ушинський писав: «Тільки особистість може діяти на розвиток і визначення особистості, тільки характером можна утворити характер». Розвиваючи цю думку, А.В. Мудрик стверджує: «Тільки бачити в собі особистість, педагог може в кожного школяра побачити неповторну особистість».
Опис: Барило С. І. Психолого-соціальні основи іміджу вчителя як засобу виховання учнів / С. І. Барило // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9442
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf204,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок