DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9363

Назва: Розвиток природничо-наукового мислення особистості як освітній орієнтир
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: природничо-наукове мислення
особистість
дидактосервіс
педагогічна ситуація
природнича освіта
освіта
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Важливим орієнтиром сучасної природничо-наукової освіти є формування у школярів, студентів переконання, що людина є частиною природи і що стан її здоров’я знаходиться у певній залежності від природних чинників та встановлення гармонійної взаємодії з навколишнім середовищем і суспільством. Природничо-наукове мислення – це вища форма активного відображення реальності природи, що складається із цілеспрямованого опосередкованого й узагальненого відтворення суб’єктом суттєвих зв’язків і відношень природничої дійсності. Це творча праця, що вимагає добування достовірної наукомісткої інформації про навколишнє середовище, взаємозв’язок людини і природи й дає можливість використовувати знання на практиці. Для ефективності реалізації інтелектуальних і творчих можливостей школярів та студентів, розвитку їх природничо-наукового-мислення, пропонуємо систему «Психолого-дидактосервіс» – комплекс психолого-педагогічних засобів.
Опис: Яланська С. П. Розвиток природничо-наукового мислення особистості як освітній орієнтир / С. П. Яланська // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 282-283.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9363
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
175.pdf273,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок