DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/935

Назва: Особистісна фасцинація як компонент підготовки викладача-тьютора
Автори: Хоменко, А.В.
Ключові слова: тьютор
суб'єкт-суб'єктна взаємодія
студент
міжособистісний контакт
особистісна фасцинація
атракція
асертивність
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розкрито якісні характеристики фасцинації як методу міжособистісної взаємодії тьютор а і студента, визначено ефективні умови його дієвості у процесі суб'єкт-суб'єктних відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/935
Розташовується у зібраннях:2011(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Khomenko.pdf324,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок