DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/935
|
Назва: | Особистісна фасцинація як компонент підготовки викладача-тьютора |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | тьютор суб'єкт-суб'єктна взаємодія студент міжособистісний контакт особистісна фасцинація атракція асертивність |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито якісні характеристики фасцинації як методу міжособистісної взаємодії тьютор а і студента, визначено ефективні умови його дієвості у процесі суб'єкт-суб'єктних відносин. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/935 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|