DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9325

Назва: Передумови актуалізації в практиці вітчизняної педагогічної освіти прогресивних ідей А.С. Макаренка щодо розвитку педагога-професіонала
Автори: Ткаченко, А.В.
Ключові слова: Макаренко Антон Семенович
ідеї А.С. Макаренка у вітчизняній системі підготовки вчителя
авторська концепція педагогічної майстерності А.С. Макаренка
педагогічна освіта
педагог-професіонал
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Цілком закономірно, що в процесі вивчення особливостей макаренківської концепції професійного розвитку особистості не можна обійти одну із найбільш принципових проблем в оцінці будь-якої педагогічної системи – міру її соціальної життєздатності, тобто відтворюваності в умовах іншої, зокрема сучасної, освітньої практики. Несприйнятливість освіти 1920–30-х років до багатьох макаренківських педагогічних ініціатив ще не дає підстав для песимістичних висновків. Принаймні приклади творчого опрацювання ідей видатного педагога в умовах нашого часу дають достатньо обнадійливі результати. У всій багатовимірній спадщині А. С. Макаренка для нас особливо цінною видається авторська концепція педагогічної майстерності як найбільш завершена і концентрована форма його професіогенетичного досвіду. Як відомо, в останні роки життя вчений висловив декілька прогностичних ідей щодо модернізації системи підготовки вчителя-вихователя. Усвідомлюючи недоліки програм практичної підготовки педагогів у вітчизняних ВНЗ, А. С. Макаренко неодноразово демонстрував своє критичне ставлення до них. Наприклад, ще 15 вересня 1927 року, під час обговорення на засіданні ОКДД кадрових проблем Трудового дитячого корпусу Харківського округу, він говорив, що “педагогами треба вважати осіб, які знають педагогічну роботу, але не тих – які лише мають диплом”.
Опис: Ткаченко А. В. Передумови актуалізації в практиці вітчизняної педагогічної освіти прогресивних ідей А.С. Макаренка щодо розвитку педагога-професіонала / А. В. Ткаченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 242-243.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9325
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
149.pdf321,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок