DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9296

Назва: Свобода чи диктатура в педагогіці
Автори: Самусенко, Ю.В.
Ключові слова: педагогіка добра
школа
дисципліна
освіта України
виховання учня
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Перед вчителем стоїть дуже важливе і складне завдання – виховати майбутнього члена нашого суспільства, здатного творити тільки Добро. І це в умовах руйнівної дії сучасного телебачення, інтернет-ресурсів, впливу вулиці. У школі повинна бути свобода, але вона є найбільшою відповідальністю! Істинна свобода – це свобода творчої праці, творчого духа. Свобода гріха і пороку, вульгарності і цинізму душить свободу доброчесності. З перших років навчання учні повинні одержувати від своїх вчителів уроки добра, справедливості. Для цього треба підготувати таких учителів. Не вчителів-лібералів, а вчителів, які палко люблять свою країну, свій народ і прагнуть йому добра і процвітання.
Опис: Самусенко Ю. В. Свобода чи диктатура в педагогіці / Ю. В. Самусенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 216-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9296
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
132.pdf275,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок