|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9291
|
Назва: | Про особливості викладання інтегрованого курсу "Психологія та педагогіка" в умовах художнього ВНЗ |
Автори: | Рогожа, М.М. |
Ключові слова: | Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука фахівець-художник психологія мистецької діяльності майбутній художник курс «Психологія та Педагогіка» художній вищий навчальний заклад |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Один з відомих педагогів минулого зауважив принагідно, що в педагогіці скільки науки, скільки в ній психології. Ймовірно, що керуючись цим посиланням, у частині вищих навчальних закладів мистецького спрямування, зокрема, таких, де забезпечується підготовка фахівців декоративноприкладного мистецтва, знайшли за необхідне запропонувати для вивчення такий курс. Йдеться про Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука,
що знаходиться у столиці України.
Інститут специфічний за своєю спрямованістю на підготовку фахівців сучасного рівня. Водночас, виходячи з сучасного розуміння призначення образотворчого мистецтва, впродовж усього
періоду навчання (5,5 років) в ньому забезпечується навчання студентів за спеціальностями й спеціалізаціями: монументально-декоративного живопису (іконопис, вітраж, мозаїка, художня
мініатюра, фреска); художнього текстилю (гобелен, батик); художньої вишивки та моделювання костюму (сучасний і театральний костюм); художнього оброблення дерева та декоративної скульптури, а
також металу (ювелірна справа, художнє оздоблення зброї). Зрозуміло, що в основу підготовки покладено багатовікову мистецьку традицію української народної творчості як живильне середовище. |
Опис: | Рогожа М. М. Про особливості викладання інтегрованого курсу "Психологія та педагогіка" в умовах художнього ВНЗ / М. М. Рогожа // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 208-210. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9291 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|