DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9291

Назва: Про особливості викладання інтегрованого курсу "Психологія та педагогіка" в умовах художнього ВНЗ
Автори: Рогожа, М.М.
Ключові слова: Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука
фахівець-художник
психологія мистецької діяльності
майбутній художник
курс «Психологія та Педагогіка»
художній вищий навчальний заклад
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Один з відомих педагогів минулого зауважив принагідно, що в педагогіці скільки науки, скільки в ній психології. Ймовірно, що керуючись цим посиланням, у частині вищих навчальних закладів мистецького спрямування, зокрема, таких, де забезпечується підготовка фахівців декоративноприкладного мистецтва, знайшли за необхідне запропонувати для вивчення такий курс. Йдеться про Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука, що знаходиться у столиці України. Інститут специфічний за своєю спрямованістю на підготовку фахівців сучасного рівня. Водночас, виходячи з сучасного розуміння призначення образотворчого мистецтва, впродовж усього періоду навчання (5,5 років) в ньому забезпечується навчання студентів за спеціальностями й спеціалізаціями: монументально-декоративного живопису (іконопис, вітраж, мозаїка, художня мініатюра, фреска); художнього текстилю (гобелен, батик); художньої вишивки та моделювання костюму (сучасний і театральний костюм); художнього оброблення дерева та декоративної скульптури, а також металу (ювелірна справа, художнє оздоблення зброї). Зрозуміло, що в основу підготовки покладено багатовікову мистецьку традицію української народної творчості як живильне середовище.
Опис: Рогожа М. М. Про особливості викладання інтегрованого курсу "Психологія та педагогіка" в умовах художнього ВНЗ / М. М. Рогожа // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 208-210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9291
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
128.pdf261,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок