DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9282
|
Назва: | Фізика "допомагає" прати та прибирати |
Автори: | Пустинникова, І.М. Каплун, А.І. |
Ключові слова: | вивчення фізики Кавітація фізика в житті прибирання прибирання пилесосом прання нові підходи до вивчення фізики |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Оскільки у школі 85-95% навчального часу учні проводять на уроці, то саме він вважається основною формою організації навчально-виховного процесу. Класно-урочна система витримала випробування життям протягом кількох століть і, незважаючи на постійну гостру критику, зберігається
дотепер майже в усьому світі. Вона має безсумнівні позитивні якості, такі як проста організаційна структура, економічність, простота управління. Але одночасно у неї є чимало недоліків: недостатнє врахування індивідуальних відмінностей, сувора організаційна структура, що створює часто формальний
підхід до уроку. Нелегко здивувати нашого сучасника – людину атомного століття та ери міжпланетних подорожей. Сучасний учень звик до пилососів і телевізорів, до надзвукових літаків і автоматів, що
вміють грати в шахи. Вчорашня фантазія нестримно вторгається в його життя, казкове стає повсякденним. І новинки, якими щедро обдаровує фізика наше життя, на тлі гігантських успіхів науки
бачаться йому зрозумілими і закономірними. |
Опис: | Пустинникова І. М. Фізика "допомагає" прати та прибирати / І. М. Пустинникова, А. І. Каплун // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 202-204. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9282 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|