DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9277

Назва: Про валеологічний компонент в оцінці якості освіти
Автори: Пивовар, Н.М.
Хілінська, Т.В.
Ключові слова: здоров’я
збереження здоров’я
педагогічний процес
педагогічна проблема
освіта
оцінювання якості освіти
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Щоб визначити освіту як якісну, необхідно переконатися в тому, що негативні ефекти й наслідки при її отриманні мінімальні. А такі ефекти є – це перевантаження дітей, перевтома, дидактогенні захворювання (дефекти зору, сколіоз, постійний стрес, нестійкий тиск), а звідси й відраза до навчання, негативний життєвий досвід і т. ін. При оцінюванні якості освіти фактор негативних ефектів повинен бути в переліку параметрів оцінювання, якими б високими не були інші показники. Чим з більшими втратами здоров’я, душевного спокою учня і вчителя було досягнуто високий результат, тим він більше знецінюється.
Опис: Пивовар Н. М. Про валеологічний компонент в оцінці якості освіти / Н. М. Пивовар, Т. В. Хілінська // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 197-198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9277
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
119.pdf262,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок