DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9277
|
Назва: | Про валеологічний компонент в оцінці якості освіти |
Автори: | Пивовар, Н.М. Хілінська, Т.В. |
Ключові слова: | здоров’я збереження здоров’я педагогічний процес педагогічна проблема освіта оцінювання якості освіти |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Щоб визначити освіту як якісну, необхідно переконатися в тому, що негативні ефекти й наслідки при її отриманні мінімальні. А такі ефекти є – це перевантаження дітей, перевтома, дидактогенні захворювання (дефекти зору, сколіоз, постійний стрес, нестійкий тиск), а звідси й відраза до навчання, негативний життєвий досвід і т. ін. При оцінюванні якості освіти фактор негативних ефектів повинен бути в переліку параметрів оцінювання, якими б високими не були інші показники. Чим з більшими втратами здоров’я, душевного
спокою учня і вчителя було досягнуто високий результат, тим він більше знецінюється. |
Опис: | Пивовар Н. М. Про валеологічний компонент в оцінці якості освіти / Н. М. Пивовар, Т. В. Хілінська // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 197-198. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9277 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|