DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9258
|
Назва: | Формування діяльнісного компоненту екологічної освіти |
Автори: | Міронець, Л.П. Вакал, А.П. |
Ключові слова: | екологічна освіта компоненти екологічної освіти методи навчання дослідницька діяльність зміст екологічної освіти |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Діяльнісний компонент змісту екологічної освіти передбачає розвиток у школярів умінь збирати первинний матеріал для подальшого лабораторного дослідження, застосовувати основні методи з
вивчення і дослідження еколого-біологічних об'єктів (спостереження, опис, екологічний експеримент), використовувати методи теоретичного аналізу і синтезу в процесі досліджень в лабораторних і польових
умовах. При вивченні екології учні повинні навчитися збирати і обробляти експериментальні дані; аналізувати і інтерпретувати отримані результати з урахуванням даних, наявних у сучасній науковій літературі, представляти результати навчальної та дослідницької роботи у вигляді звіту, реферату,
докладу. |
Опис: | Міронець Л. П. Формування діяльнісного компоненту екологічної освіти / Л. П. Міронець, А. П. Вакал // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 169-170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9258 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|