DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9246
|
Назва: | Формування хімічних понять |
Автори: | Литвин, Л.О. |
Ключові слова: | хімічні поняття підходи вивчення хімії формування понять вивчення хімії |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Питання формування та розвитку понять постійно знаходиться в центрі уваги вчених та вчителів. Проблеми теорії та методики формування природничо-наукових понять досліджують сучасні філософи, психологи, педагоги. Значну увагу до формування хімічних понять виявляють і педагоги-практики. У дисертаційному дослідженні О.О.Гирі наведені результати опитування вчителів про те, які елементи системи наукових знань вони вважають провідним у власній педагогічній діяльності. Згідно з даними опитування більше 40% учителів найважливішими елементами знань визнають поняття, що більше ніж удвічі перевищує
відсоток відповідей, у яких провідними елементами знань називаються наукові факти, теорії або закони. |
Опис: | Литвин Л. О. Формування хімічних понять / Л. О. Литвин // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 149-150. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9246 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|