DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9233
|
Название: | Методи і прийоми організації полікультурної освіти майбутнього викладача |
Авторы: | Султанова, Л.Ю. |
Ключевые слова: | майбутній викладач викладач метод прийом класифікація методів навчання полікультурна освіта |
Issue Date: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано найбільш поширені класифікації методів навчання. З’ясовано, що доцільною у виборі методів викладання дисципліни «Полікультурна освіта майбутнього викладача вищого навчального закладу» є орієнтація на класифікацію, запропоновану Ю. Бабанським. Відповідно, охарактеризовано такі три групи методів: організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності; стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності; контролю і самоконтролю за ефектив-ністю навчально-пізнавальної діяльності. Представлено методи та прийоми навчання, рекомендовані нами для проведення тренінгу з розвитку критичного мислення. |
Описание: | Султанова Л. Ю. Методи і прийоми організації полікультурної освіти майбутнього викладача / Л. Ю. Султанова // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 126–137. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9233 |
Appears in Collections: | 2017(16)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|