DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9230
|
Назва: | Мистецька педагогіка як явище сенсорної культури: соціокультурологічний аналіз |
Автори: | Лобач, О.О. |
Ключові слова: | мистецька педагогіка сенсорна культура типи культур характерні властивості сенсорної культури |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено соціокультурологічний аналіз мистецької педагогіки. Грунтуючись на властивостях сенсорної культури, визначених відомим американським соціологом П. Сорокіним, автор доводить, що сучасна мистецька педагогіка є безперечним феноменом сенсорної культури. Проте місія мистецької педагогіки (ширше – педагогіки як науки) полягає в наближенні епохи ідеалістичної культури через оспівування, піднесення «всесвіту смислів» і вічних цінностей. |
Опис: | Лобач О. О. Мистецька педагогіка як явище сенсорної культури: соціокультурологічний аналіз / О. О. Лобач // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 115–125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9230 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|