DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9230

Назва: Мистецька педагогіка як явище сенсорної культури: соціокультурологічний аналіз
Автори: Лобач, О.О.
Ключові слова: мистецька педагогіка
сенсорна культура
типи культур
характерні властивості сенсорної культури
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено соціокультурологічний аналіз мистецької педагогіки. Грунтуючись на властивостях сенсорної культури, визначених відомим американським соціологом П. Сорокіним, автор доводить, що сучасна мистецька педагогіка є безперечним феноменом сенсорної культури. Проте місія мистецької педагогіки (ширше – педагогіки як науки) полягає в наближенні епохи ідеалістичної культури через оспівування, піднесення «всесвіту смислів» і вічних цінностей.
Опис: Лобач О. О. Мистецька педагогіка як явище сенсорної культури: соціокультурологічний аналіз / О. О. Лобач // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 115–125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9230
Розташовується у зібраннях:2017(16)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lobach.pdf500,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок