DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9214
|
Назва: | Основні концепції формування понять у процесі вивчення хімії у загальноосвітньому навчальному закладі |
Автори: | Корнієнко, В.В. |
Ключові слова: | вивчення хімії в школі формування понять концепції формування понять загальноосвітній навчальний заклад |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Усі сучасні концепції формування понять направлені на підвищення ефективності цього процесу, але підходять до вирішення даного питання по-різному, а в ряді випадків односторонні. У кожній із них вчитель може взяти для себе корисні ідеї та рекомендації. Тому коротко проаналізуємо їх. Асоціативно-рефлекторна теорія вивчення та утворення понять розглядає механізм цих процесів як послідовне узагальнення асоціацій, а їх сутність як утворення, засвоєння зв’язків. Поняття за цією концепцією утворюються за такою схемою: від відчуттів і сприймань через аналіз та синтез до їх
уявлень, а від них – до понять (емпіричний підхід). За рівнем узагальненості асоціацій їх зв’язки поділені на: локальні, внутрішньопредметні та міжпредметні. Ця концепція у 60-і роки була широко розповсюджена у предметних методиках природничо-наукового циклу. |
Опис: | Корнієнко В. В. Основні концепції формування понять у процесі вивчення хімії у загальноосвітньому навчальному закладі / В. В. Корнієнко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 125-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9214 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|