DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9214

Назва: Основні концепції формування понять у процесі вивчення хімії у загальноосвітньому навчальному закладі
Автори: Корнієнко, В.В.
Ключові слова: вивчення хімії в школі
формування понять
концепції формування понять
загальноосвітній навчальний заклад
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Усі сучасні концепції формування понять направлені на підвищення ефективності цього процесу, але підходять до вирішення даного питання по-різному, а в ряді випадків односторонні. У кожній із них вчитель може взяти для себе корисні ідеї та рекомендації. Тому коротко проаналізуємо їх. Асоціативно-рефлекторна теорія вивчення та утворення понять розглядає механізм цих процесів як послідовне узагальнення асоціацій, а їх сутність як утворення, засвоєння зв’язків. Поняття за цією концепцією утворюються за такою схемою: від відчуттів і сприймань через аналіз та синтез до їх уявлень, а від них – до понять (емпіричний підхід). За рівнем узагальненості асоціацій їх зв’язки поділені на: локальні, внутрішньопредметні та міжпредметні. Ця концепція у 60-і роки була широко розповсюджена у предметних методиках природничо-наукового циклу.
Опис: Корнієнко В. В. Основні концепції формування понять у процесі вивчення хімії у загальноосвітньому навчальному закладі / В. В. Корнієнко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 125-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9214
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
73.pdf254,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок