DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9209

Назва: Ігрові технології навчання як проблема дослідження у сучасній методиці викладання хімії
Автори: Ковальчук, Л.О.
Коник, М.Б.
Семенюк, Ю.
Ключові слова: технології навчання
ігрові технології навчання
методика викладання хімії
викладання хімії
ігрова діяльність
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Навчально-виховний процес є суспільна дія, в якій беруть участь щонайменше дві особи: учитель і учень. Роль учня може бути різна. Він або стає за об’єкт педагогічного процесу, тобто пасивно сприймає й засвоює те, що подає йому вчитель, або він є суб’єкт цього процесу, тобто виявляє певну активність у розв’язанні тих чи інших проблем, а іноді навіть виявляє ініціативу в постановці її. Продовжуючи слушну думку Г. Ващенка, зазначимо, що гра належить до найбільш активних видів діяльності школяра, оскільки у ній за правильної організації він знаходить сприйнятливі для себе зразки вирішення навчальних проблем. З огляду на це, на сучасному етапі розвитку хімічної освіти школярів особливого значення набуває теоретична і практична готовність майбутнього вчителя хімії до застосування ігрових технологій навчання.
Опис: Ковальчук Л. О. Ігрові технології навчання як проблема дослідження у сучасній методиці викладання хімії / Л. О. Ковальчук, М. Б. Коник, Ю. Семенюк // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 116-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9209
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
68.pdf329,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок