DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9206

Назва: Сенси освітніх комунікацій
Автори: Філіпчук, Г.Г.
Ключові слова: освіта
педагог
безпека
людиноцентризм
культура
інформаційна політика
соціокультурне середовище
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено важливі питання націодержавотворчих процесів в умовах зростаючої зовнішньої інформаційної агресії, нових викликів і суспільних загроз; обґрунтовано соціально-педагогічні підходи щодо оптимізації сутності інформаційно-комунікаційної освітньої політики. Доведено, що держава і громадянське суспільство має приділяти значно більше уваги формуванню здоров’язбережного середовища, його якісних соціальних, морально-етичних, духовних, екологічних характеристик, що формує психологію народу й особистості на основі позитивної «Я-концепції» буття.
Опис: Філіпчук Г. Г. Сенси освітніх комунікацій / Г. Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 25–34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9206
Розташовується у зібраннях:2017(16)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Filipchuk.pdf547,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок