DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/918

Назва: Гендерний підхід як нова методологія наукових досліджень в галузі педагогіки: генеза розвитку
Автори: Ільченко, О.Ю.
Ключові слова: методологія педагогіки
гендерний підхід
феміністська педагогіка
критична педагогіка
традиційна педагогіка
генеза
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано історичний розвиток тендерного підходу як нової методологічної стратегії наукових досліджень освітнього простору крізь призму традиційної, критичної і феміністської педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/918
Розташовується у зібраннях:2011(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ilchenko.pdf356,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок