DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничий >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9172

Название: Завдання та засоби виховання естетичної культури майбутніх вчителів-хореографів
Авторы: Горголь, В.П.
Ключевые слова: культура
виховання культури
вчитель-хореограф
майбутній вчитель-хореограф
естетичне виховання
Issue Date: 2014
Краткий осмотр (реферат): Естетична культура майбутнього вчителя-хореографа (МВХ) відображає його здатність до грамотного, вільного і повного сприйняття та аналізу різноманітних естетичних явищ, уміння адекватно їх оцінювати й класифікувати, будувати педагогічну діяльність відповідно до соціально значущих естетичних норм досконалості й краси. До провідних компонентів естетичної культури МВХ доцільно віднести: широкий естетичний кругозір у поєднанні з розвинутою емоційною сферою, уміння порівнювати педагогічні дії з еталонами прекрасного, почуття міри, інтуїцію та навички управління власним творчим самопочуттям.
Описание: Горголь В. П. Завдання та засоби виховання естетичної культури майбутніх вчителів-хореографів / В. П. Горголь // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 59-60.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9172
Appears in Collections:21 Каришинські читання

Files in This Item:

File Description SizeFormat
34.pdf338,97 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback