DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9167

Назва: Особливості формування ботанічних та біоекологічних понять при вивченні мохоподібних
Автори: Гапон, С.В.
Мастюх, К.В.
Ключові слова: вивчення біології
мохоподібні
курс біології
біоекологічні поняття
вивчення мохоподібних
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Вивченню мохоподібних у сучасній загальноосвітній школі, на нашу думку, приділяється недостатньо уваги. Про це свідчить перевірка рівня знань абітурієнтів, першокурсників педагогічного університету, а також спілкування з учнями під час педагогічних практик. Діти мають недостатні знання про особливості циклу розвитку бріофітів, чергування поколінь, мало знають місцеві види. Тому наша робота і присвячена розгляду особливостей формування біоекологічних понять в шкільному курсі біології на прикладі мохів. Мохоподібні – це перша група вищих спорових рослин, з якою учні знайомляться в розділі «Рослини». У ході її вивчення продовжується формування понять «цикл розвитку», «спорофіт», «гаметофіт». Особливістю цієї групи рослин є те, що «гаметофіт» у мохів є доросла особина, яка кріпиться до субстрату «ризоїдами», має «стебло», «листки».
Опис: Гапон С. В. Особливості формування ботанічних та біоекологічних понять при вивченні мохоподібних / С. В. Гапон, К. В. Мастюх // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 52-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9167
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf261,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок