DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9161
|
Назва: | Ефективність дидактичних ігор як засобу розвитку пізнавального інтересу учнів 5 класу на уроках природознавства |
Автори: | Бурчак, Л.В. Петрусенко, К.М. |
Ключові слова: | дидактичні ігри ігрові методи навчання методи навчання пізнавальний інтерес пізнавальна діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Гуманізація освіти полягає в орієнтації навчання на розвиток творчої пізнавальної активності дитини, що досягається за умов використання різних методів навчання, зокрема ігрових. Ігровий метод –
це взаємодія вчителя і учнів, зумовлена грою, що веде до реалізації дидактичних задач і цілей навчання. Важливо подбати про те, щоб на уроках учень працював активно і захоплено, використовуючи
це як відправну точку для виникнення і розвитку допитливості, глибокого пізнавального інтересу. Учитель повинен зробити, незалежно від теми навчальний матеріал цікавим і доступним, такий
який викликав би зацікавленість цією темою. Досвід свідчить, що від того наскільки учні зацікавлені предметом, залежить їхня активність на уроці, а від неї у свою чергу, – ефективність самого уроку. Як наслідок – формується вміння
використовувати на практиці отримані знання, що є складовою компетентності особистості. |
Опис: | Бурчак Л. В. Ефективність дидактичних ігор як засобу розвитку пізнавального інтересу учнів 5 класу на уроках природознавства / Л. В. Бурчак, К. М. Петрусенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 43-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9161 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|