DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9161

Назва: Ефективність дидактичних ігор як засобу розвитку пізнавального інтересу учнів 5 класу на уроках природознавства
Автори: Бурчак, Л.В.
Петрусенко, К.М.
Ключові слова: дидактичні ігри
ігрові методи навчання
методи навчання
пізнавальний інтерес
пізнавальна діяльність
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Гуманізація освіти полягає в орієнтації навчання на розвиток творчої пізнавальної активності дитини, що досягається за умов використання різних методів навчання, зокрема ігрових. Ігровий метод – це взаємодія вчителя і учнів, зумовлена грою, що веде до реалізації дидактичних задач і цілей навчання. Важливо подбати про те, щоб на уроках учень працював активно і захоплено, використовуючи це як відправну точку для виникнення і розвитку допитливості, глибокого пізнавального інтересу. Учитель повинен зробити, незалежно від теми навчальний матеріал цікавим і доступним, такий який викликав би зацікавленість цією темою. Досвід свідчить, що від того наскільки учні зацікавлені предметом, залежить їхня активність на уроці, а від неї у свою чергу, – ефективність самого уроку. Як наслідок – формується вміння використовувати на практиці отримані знання, що є складовою компетентності особистості.
Опис: Бурчак Л. В. Ефективність дидактичних ігор як засобу розвитку пізнавального інтересу учнів 5 класу на уроках природознавства / Л. В. Бурчак, К. М. Петрусенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 43-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9161
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf367,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок