DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9141
|
Назва: | Розвиток творчого мислення старшокласників при вивченні хімії |
Автори: | Баглай, Я.В. |
Ключові слова: | творче мислення вивчення хімії старшокласники підходи до навчання стратегії навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Завдання вчителя у процесі розвитку творчого мислення учнів не просто давати теоретичні знання з хімії, а й показати, як можна практично їх застосовувати, навчити розуміти хімічні закони та
аналізувати інформацію. Для цього необхідно вчити учнів ефективно перетворювати інформацію на важливі ідеї, які можна потім використати на практиці. У розвитку творчого мислення старшокласників
застосовуються чотири основних підходи до розробки змісту навчальних програм.
1. Прискорення. Цей підхід дозволяє врахувати потреби і можливості визначеної категорії дітей, що відрізняються прискореним темпом розвитку. Варто мати на увазі, що прискорення навчання виправдане лише у разі збагаченого і певною мірою заглибленого навчального змісту. Позитивним прикладом такого навчання в нашій країні можуть бути літні і зимові табори, творчі майстерні, майстеркласи, що припускають проходження інтенсивних курсів навчання за диференційованими програмами. |
Опис: | Баглай Я. В. Розвиток творчого мислення старшокласників при вивченні хімії / Я. В. Баглай // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 14-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9141 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|