DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9141

Назва: Розвиток творчого мислення старшокласників при вивченні хімії
Автори: Баглай, Я.В.
Ключові слова: творче мислення
вивчення хімії
старшокласники
підходи до навчання
стратегії навчання
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Завдання вчителя у процесі розвитку творчого мислення учнів не просто давати теоретичні знання з хімії, а й показати, як можна практично їх застосовувати, навчити розуміти хімічні закони та аналізувати інформацію. Для цього необхідно вчити учнів ефективно перетворювати інформацію на важливі ідеї, які можна потім використати на практиці. У розвитку творчого мислення старшокласників застосовуються чотири основних підходи до розробки змісту навчальних програм. 1. Прискорення. Цей підхід дозволяє врахувати потреби і можливості визначеної категорії дітей, що відрізняються прискореним темпом розвитку. Варто мати на увазі, що прискорення навчання виправдане лише у разі збагаченого і певною мірою заглибленого навчального змісту. Позитивним прикладом такого навчання в нашій країні можуть бути літні і зимові табори, творчі майстерні, майстеркласи, що припускають проходження інтенсивних курсів навчання за диференційованими програмами.
Опис: Баглай Я. В. Розвиток творчого мислення старшокласників при вивченні хімії / Я. В. Баглай // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 14-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9141
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.pdf253,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок