DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбереження в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9111
|
Назва: | Компоненти здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів природничих дисциплін |
Автори: | Соловей, Л. |
Ключові слова: | здоров'язберігаючі компетентності виховання особистості вчитель природничих дисциплін екологічна компетентність вища освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритетним завданням системи вищої освіти є навчання людини відповідного ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточення як до найвищих суспільних та індивідуальних цінностей. Здоров’язберігаючо компетентність майбутніх учителів природних дисциплін має формуватися в контексті компетентнісного підходу. Компетентністний підхід орієнтується на кінцевий результат освітнього процесу, спрямовується на формування в майбутнього фахівця готовності ефективно використовувати потенційні можливості (знання, уміння,
навички, цінності, психологічні особливості) та зовнішні ресурси
(інформаційні, людські, матеріальні) для досягнення поставленої мети. |
Опис: | Соловей Л. Компоненти здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів природничих дисциплін / Л. Соловей // Технології здоров’язбереження в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України: проблеми та перспективи : мат-ли Всеукр. студ. наук.-практ. конф. / за заг. ред. О.О. Момот, Ю.В. Зайцевої та ін. – Полтава : Видавець Шевченко Р.В., 2017. – С. 83-85. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9111 |
Розташовується у зібраннях: | Технології здоров’язбереження в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|